Otázky a odpovede
Ako si objednať tovar a koho kontaktovať, ak hľadáte tovar?
Pre tých, ktorí hľadajú čerstvé rezané kvety, črepníkové kvety, aranžérske doplnky, dekorácie, sezónny tovar, darčekový tovar či umelé kvety, všetky kontakty na zodpovedných vedúcich oddelení nájdete na: https://www.curel.sk/produkty/
Sú v Cureli vítané deti alebo domáce zvieratká?
Samozrejme! Milujeme všetko živé a preto u nás nenájdete žiadne obmedzenia. Nakupovať môžete prísť s deťmi alebo so psíkom, radi vás privítame.
Koľko ľudí môže prísť nakupovať naraz?
Na jednu zákaznícku kartu môže prísť nakupovať ľubovoľný počet ľudí, pokojne si so sebou vezmite pomocníkov.
Aké sú spôsoby platby v Cureli?
Môžete platiť kartou alebo v hotovosti, prípadne si platbu môžete aj rozdeliť podľa vašich potrieb.
Ako sa u vás môžem zaregistrovať?
Registráciu môžete urobiť niekoľkými spôsobmi – napríklad e-mailom na marketing@curel.sk, telefonicky na: 02 /48 20 51 56 alebo 0905 414 365, osobne u nás na Tomášikovej 24 v Bratislave (sme vám k dispozícii od 9:00 – 15:00). Ak sa zaregistrujete online cez náš web, získate aj zľavu 15% na váš nákup: https://www.curel.sk/registracia/
Kto u nás môže nakupovať?
Nakupovať môže každý, kto má IČO alebo DIČ. Váš predmet podnikania nemusí nijako súvisieť s kvetmi či floristikou. Môžete nakupovať na akúkoľvek živnosť alebo SRO, dokonca ani nemusí byť vaša. Stačí, ak požiadate priateľov, rodičov alebo známych a nakúpiť môžete s ich povolením aj na ich IČO alebo DIČ.
Kde a ako môžem nakupovať?
Nakupovať u nás môžete priamo vo veľkosklade na Tomášikovej 24 v Bratislave.
Ako riešiť reklamácie?
Reklamácie riešte s oddelením, na ktorom ste nakupovali. Kontakty na jednotlivé oddelenia nájdete na: https://www.curel.sk/kontakt . Ak ide o rezané kvety, ideálne pošlite fotografiu s popisom, v čom ste našli problém, do 24 hodín na rezane.kvety@cure.sk alebo príďte osobne s reklamovaným tovarom čo najskôr.
Ako často dostávate nový tovar?
Nový tovar k nám z celého sveta prichádza v utorok, štvrtok a sobotu, aby sa k vám dostal vždy čerstvý. V prípade špeciálnych dní alebo sviatkov prichádza tovar aj v iných termínoch.
Čo ak si po tovar nemôžem prísť osobne? Doveziete mi ho?
Naša služba Mobil Market, ktorej trasu nájdete tu: https://www.curel.sk/sluzby/ rozváža tovar do konkrétnych miest v rámci Západného Slovenska. Ak potrebujete doviesť tovar ďalej ako ku Trnave, prosím, kontaktujte naše zástupkyne – Janu Královú (0918 454 079) alebo Ľubicu Hoogendonk (0918 476 518). Odvoz sa v tomto prípade rieši individuálne podľa našich možností a vyťaženosti.
Hľadám dekorácie na event. Viem si ich u vás len zakúpiť alebo aj požičať?
Krásu aj požičiavame. Našu požičovňu dekorácií a kontakty na oddelenie aranžérskych doplnkov a oddelenie črepníkových kvetov nájdete na: https://www.curel.sk/sluzby
Pre koho sú vaše produkty vhodné?
Pre všetkých, ktorí milujú voňavú krásu! Pre kvetinárov, eventové agentúry, svadobné agentúry či bežných milovníkov kvetov a záhradkárov. U nás si vyberie skutočne každý.
Aké sú vaše otváracie hodiny?
Naše otváracie hodiny nájdete na: https://www.curel.sk/kontakt
Dostanem nejaké zľavy ako váš nový zákazník?
Každý nový zákazník dostane pri registrácii jednorazovú zľavu 10% na predajni alebo 15% jednorazový nákup cez registráciu online na našom webe. Ostatné zľavy sa dozviete osobne pri oboznámení sa s našimi obchodnými podmienkami.
Ak som vašim pravidelným zákazníkom, mám nárok na zľavy?
Samozrejme, obratové zľavy sú tiež uvedené v našich obchodných podmienkach.
Môžem si ako váš B2B partner nakúpiť aj cez e-shop?
Áno, ale nie je to klasický e-shop. Týka sa výlučne rezaných a črepníkových kvetov cez holandskú online burzu. Je potrebné kontaktovať naše obchodné zástupkyne, ktoré vám podajú bližšie informácie: Janu Královú (0918 454 079) alebo Ľubicu Hoogendonk (0918 476 518).
Aké sú minimálne objednávacie množstvá?
Je to veľmi individuálne, v súvislosti od toho, aký druh sortimentu objednávate. Bližšie informácie vám podáme priamo na predajni.
Kde môžem získať aktuálny zoznam vášho sortimentu?
Aktuálny zoznam sortimentu nájdete priamo u nás vo veľkosklade.
Ako dlho vopred je potrebné objednávať kvety na veľké podujatie? (Svadba, event, festival…)
Termín objednania tovaru: | Termín dodania tovaru: |
---|---|
utorok do 12.00 hod. | štvrtok |
štvrtok do 12.00 hod. | sobota |
v sobotu do 11.00 hod. | utorok |
Môžem požiadať o špeciálne balenie tovaru?
Áno, môžete. Rastliny na prevoz zabalíme tak, aby nedošlo k poškodeniu kvetiny.
Predávate aj hnojivá a substráty?
Áno, rôzne druhy aj objemy.